Psst!! Kolla in produkterna på rea!

Köpvillkor

Köpvillkor

Allmänt
Du måste vara 18 år för att handla hos Blossomvindeln.
Kontakt
Blossom.kroppsjal@telia.com
Karlsgårdsvägen 1, 922 32 Vindeln
Organisationsnummer: 000711-2782
Vi svarar normalt på mail inom 24 timmar. Undantaget lördag och söndag.
Våra betalsätt
I samarbete med Klarna erbjuder vi fakturabetalning, delbetalning och direktbetalning. Om du valt att betala med faktura skickas den ut via mail i samband med att ordern skickas från oss. Fakturan har en förfallotid på 14 dagar. Mer information och fullständiga villkor om Klarnas betalsätt hittar du hos www.klarna.com
Klarna Checkout
Blossom - kropp & själ använder Klarna Checkout för privatkunder. Klarna Checkout presenterar viss information för dig så snart du är identifierad. Vilken information du behöver ange för att uppnå identifiering kan variera mellan olika köptillfällen och kunder. Någon kreditupplysning tas aldrig direkt i Klarna Checkout utan vid behov beroende på det betalningsalternativ du har valt. Kreditupplysningar som tas av Klarna påverkar inte din kreditvärdighet och kan inte ses av andra som begär kreditupplysning om dig, t ex banker. Sedan du har identifierats uppvisar Klarna Checkout vilka alternativ som är tillgängliga för just dig.
För information om din betalning kontakta Klarna via klarna.com/sv/kundservice
Rabatter och avtal
Om du har fått en rabattkod så går det bra att registrera den i kassan. Observera att det inte går att kombinera flera rabattkoder.
Det är enkelt att handla
1. När du är nöjd med innehållet i din kundvagn klickar du på ”Till kassan”.
2. När du har slutfört köpet har du möjlighet att välja betalsätt och aviseringssätt. När beställningen är mottagen skickas en orderbekräftelse till angiven e-mailadress.
Om du vill ändra t.ex. leveransadress eller mobilnummer eller har frågor om din order kontakta Blossom - kropp & själ.
Kvitto/Orderbekräftelse
När du gjort din beställning får du ett e-postmeddelande som gäller som orderbekräftelse.
Priser och moms
Alla priser anges i svenska kronor (SEK). Mervärdesskatt (moms 25 %) ingår i alla priser. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser utan föregående avisering.
Reklamation
Vid alla typer av reklamation skriver du till Blossom.kroppsjal@telia.com innan någon produkt returneras. Reklamationen måste göras senast 10 dagar från det att du mottagit din beställning. Blossom - kropp & själ står för returkostnaden vid godkänd reklamation.
Garanti & anvisningar
Garantier på varan lämnas av tillverkaren. Blossom - kropp & själ lämnar inga ytterligare garantier utöver den av tillverkaren specificerade. Vi kan inte ta ansvar för eventuell överkänslighet mot ingredienser i en produkt eller prov.
En vara saknas i min leverans
Även fast vi jobbar hårt för att göra din beställning så trygg och snabb som möjligt så kan tyvärr problem uppstå. Om en vara skulle saknas i din leverans, kontakta oss direkt så ska vi lösa detta så fort som möjligt. Observera att du måste spara originalemballaget för eventuell utredning.
Jag har fått fel produkt
Om du fått fel produkt i din leverans så skall du kontakta oss inom 14 dagar efter mottagande av din beställning. Du ska därför kontrollera dina produkter när du får hem dem för att bekräfta att du fått en korrekt leverans. Om information om felleverans kommer senare än 14 dagar förbehåller sig Blossom - kropp & själ rätten att neka retur, ny leverans eller hävning av köp. Blossom - kropp & själ står självklart för alla fraktkostnader om vi skickat fel vara till dig.
Transportskada
Om kartong är trasig eller öppnad vid leverans, kontakta ditt utlämningsställe direkt när du hämtar ut paketet. De har färdiga blanketter för skadeanmälan.
Tvist
Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer vid eventuell tvist.
Övrigt
Fakta- och prisuppgifter lämnas med reservation för tryckfel, leverantörers prishöjningar, ev. oriktigt angivna tekniska specifikationer m.m. samt för slutförsäljning. Blossom - kropp & själ förbehåller sig rätten till ändring av samtlig information utan föregående avisering.
Vi vill så klart alltid göra vad vi kan för att du som kund hos oss ska känna dig fullständigt nöjd.